Forró érintés

Forró érintés
Mi lenne akkor ha Edward lenne ember?És Bella nem.Mi lenne ha Bella egy félvámpír lenne, akit Carlisle és Esme neveltek fel.?Mi lenne akkor ha Bella kivánná ugy Edward vérét hogy majd megörül?Mi lenne ha Edward tökéletes partner lenne?De Bella nem?És mi lenne akkor ha ugyanugy megjelenne James és Victoria.És ami a legfontosabb...Bella igy is beleszeretne Edwardba?

2010. február 18., csütörtök

Forró érintés 2.fejezet

Sziasztok!Itt a második fejezet.Ez sem lett izgalmas.Még!De dolgozom rajta.Még ma be is fejezem az ötödik fejezetet.Amiben már beindultak az események de többet ugy sem mondok.Lehetséges hogy minden nap hozok most Frisst.Viszont utána csak heti 3-at kaptok.Lejjeb ugy sem megyek szoval nyugi. Több oldalas mint az első.Szóval ugy ahogy ennyi.Ja még annyit hogy ezer bocs a helyesirásért.Pusz

2.fejezet Vérszomly

Bella szemszöge

MIUTÁN A FIÚ, AKI MINT kiderült az Edward nevet kapta, Alice egy mindentudó mosoly kiséretében követte.Jasperrel az oldalán.Mikor kiértek az ebédlöből ,vámpír gyorsasággal sietek valahová.Mi lehet ilyen sietös?-tanakodtam el.Most biologia órám jön amit a legjobban utálok. Hogy miért?Mert majdnem mindig használni kell vért.És én attól még hogy félig ember vagyok igen nehezen birom.Igy is nehéz, hogy elmegy melletem valaki és attól tartok neki esem.Ilyenkor Carlisle és Esme arca villan be és tudom hogy türtöztettnem kell magam, mert azt szeretném ha büszkék lennének rám.Apa és anya.

A tágyéromra néztem amin minden emberi táplálék rajta volt.Meghalottam Rose kissé aggodó hangját, miszerint ennem kéne némi emberi táplálékot is.

Hát igen.Rose amikor csatlakozott a Cullen családhoz és csak egy éves voltam.És mint tudom Rose imádja a gyerekeket fölleg engem mert szerinte olyan cuki pofa voltam..vagyok.Mindig ezt mondja.Sokat segitett a nevelésemben aminek nem csak én de Esme is hálás.Amolyan pótanya. Felnéztem rá egy szeretö mosoly késéretében bólogadtam és elkezdtem enni.Amit meg is bántam mert undoritó volt.Eleve nem nagyon birom az emberi ételt.Főképp akkor amikor nem anya csinálja.

-Az arcodat nézve, látom nem izlik.-csendült fel melletem Emmet hangaj.Amiben a visszafolytott nevetés is közre játszot.Én csak bólogadtam mivel az étel még a számban volt.Nem akartam illetlen lenni de lenyelni sem.Egy gyors mozdulttal-emberszem nem láthatta-egy zsepibe gyömöszöltem a megrágot izetlen ételt és kitobtam a kukába.Ezután vissza mentem a helyemre. És ugy tettem mintdha mi sem történt volna.Mivel ember szem biztos nem látott.-Áá, szóval te már így intézed a dölgokat?-jött egy minden tudó kérdés Emmettől.Tejesen kivagyok már ettól az álszent vigyorától ami 90 éve az árcán ül.

-Észre vettétek hogy Alice furán viselkedik mostanában?-jött az a kérdés Rosalitól emi engem is nagyon érdekelt.Igen.Alice ezen a héten teljesen be volt zsongva valamitól amit magam sem értettem.És az a tekintett ahogy Edwardra nézett kissé megrémitett.De miért?

Tényleg Edward.Ugy láttam rajta hogy kedves és.....helyes.-ezt még magamnak is nehéz volt megvalanom pedig az már baj.-Azok csodálatos zöld szemek.Tiszta volt a tekintette ,csak megilyeztett a vágyakozó kisugárzásával és nem tudtam mit tenni.Talán mégis olyan mint a többi fiú? Nem az nem lehet.Vagy ha igen akkor az valahol mélyen fájna.De miért?

-Hahó....Bella!-rántott vissza a valoságba Rose hangja.
-Igen?-kérdeztem.-Miről....miről is beszéltél.?
-Na azt hiszem most te nem vagy beszédes álapodba.Szóval menj órára.!-morgot Rose.Hirtelen indulatos és néha rémisztő.Mint például most.

Én mint egy engedelmes kiscsirke indultam a szekrényem felé.Kiérve az ebédlöből megcsapott egy finom illat, ami elvette volna az eszem ha nem lett volna olyan távoli.A torkomban éles kaparást éreztem ami szinte már fát.Honnan érezhetek ilyen édes illatotott?Melyik irányból jön?Soha életemben nem éreztem még igyen bizsergető fájdalmat és ilyen édes illatot.Próbáltam lenyugtatni magam belül.Nem nagy sikerrel.A szörnyteg amit elnyomtam most felszinre készül törni.Ugy döntöttem megpróbálok nem levegött venni ami nehezen fog menni, mert az ember részemnek szügsége van rá.Mélyeket lélegeztem és kezdtem megszokni az illatot, így a szörnyeteg is jobban volt idebenn.Még szerencse hogy kevézsbé érezhető az illat.

Gyorsan beviharzottam a Női WC-be és a tükörbe néztem.A látvány magáért beszélt.Korom fekete szemeim voltak.Egy kis árnyalat sem maradt barna ami igen csak elszomoritott.Hát ennyit az önuralmamról.Még szerencs hogy senki sem volt ott.

Hangosan megszólalt a csengő ezel jelezve hogy ideje lenne elhuzni a csikot innen és befáradni biologiára.Egy kis mozdulattal kiszökkentem a helyiségből és nagyiramba a szekrényem felé indultam.Elé áltam majd kinyitottam.Benyultam és keresgélni kezdtem azt amit sejthettem volna hogy benne, amikor megéreztem Alice és Jasper ilattát.Minek nekik a biologi TK-m?Ha jól tudom Ők nem iratkoztak fel erre, és biztos vagyok benne hogy jól tudom.

Bár ezzel nem igen foglakozhattam mert sietnem kellet.Remek!Nincs tankönyvem.Mr.Benner mit fog szólni?Gondolom vár rám egy kis felelés ami most igazán nem jönne jól mert egy kis illat abból amit az elöbb éreztem  elvenné az eszemet.

A terem felé tarva a távolból láttam ahogy egy alak felém tart.Majd jobban megnéztem és nem volt más mint Edward.Ugy döntöttem eleget késtem ,ezért befáradtam a terembe ezzel kezdetét véve még egy unalmas és síralmas órának.Beérve a terembe örömmel vettem tudomásul hogy még nincs benn a tanár.Amilyen gyorsan csak lehetett a helyemre siettem és próbáltam láthatatlannak tünni.De a kiváncsi szemek így is megtaláltak.Miért néz mindig mindenki engem.? Éreztem ahogy elpirulok a figyelő szemmek láttán ezért elforditottam a felyemet.Nem igazán voltam kiváncsi ezekre az önző tekintetekre.Mivel nem azért pirultam el, mint amikor Edwrd rám nézett.Nem!Azért mert undorottam tölük.Nem is pirulásnak hanem elvörösédesnek nevezném. Még jó hogy nem látok a fejükbe.

Egy kicsit később Mr.Banner egy mellete áló diákkal toppant be a terembe.Na vajon ki volt az a diák?Hát Edward.A szél egy olyan erős fuvalatott hozott hogy megéreztem azt az édes illatot.

De ez most sokkal de sokkal de erőteljesebb volt.Mint egy vadálat kerestem szememmel azt az embert akinek ilyen isteni illata volt.De meg is bántam mert Edward szemeivel találtam szemben magam.Olyan távolságból is láttam megkeményedett arc izmomat és korom fekete szemeimet. Félelmet nem tudtam kiolvasni a szemeiből ,de mikor arca megrádtúlt tudtam hogy valami megváltozott benne.A tekintete mindha megnyugtatott volna.

A tanár megkérte hogy mutatkozonn be.De még amikor mondta...akkor sem vette le a tekintetét rólam.Zöld szemei kikerekedtek amikor meghalotta hogy mellém kell ülnie.Ahogy az enyémek is. Meg vannak számolva a percei.-gondoltam.

Ahogy egyre csak közeledett sodorva magával édes illatát ismét elveztem tekintetében.Valami olyasmit kerestem amit tudtam hogy nem találhatok.Soha.Egy pillanatra arcvonásai megváltoztak majd felém nyujtott valamit, amit nem néztem meg mert tekintete még mindig fogva tartott.A torok kaparás közeppete mindha ezernyi pillangó rebdesne a gyomromba.A szörnyteg csitulni látszott amikor Edward egy féloldalas mosolyra huzta az ajkát.Hát nem fél?Pedig kéne!

-Ezt a növéred küldi.-szólalt meg bársonyos hangon.Ajkai egy pillanatra megremegtek de nem szóltam semmit csak kivettem a kezéből a.....Biologia Tankönyv?Alice......

Mikor helyett foglalt melletem egy enyhe szél megint felém vonta édes illatát.A testem rekxflek szerüen keményedett meg.Kezemet erősen az asztalra helyeztem és abba kapaszkodtam.A szörnyeteg csak ugy tombolt bennem.Egy halk morgás hagyta el a számat de amikor Edward rám kapta igéző tekintetét rájöttem hogy meghalotta.Az égető kaparás csak fokozodott és semmit sem tehettem.Levegőre volt szügségem ezért egy kis levegőt vettem de meg is bántam mert az édes illat elzárta az elmémet.A vörös köd egyre jobban beárnyékolta a világott külölöttem és éreztem hogy megremegekk.Ami csak enyet jelent.Vége az önüralmamnak.Ha most rá támadok akkor csak a családom bánná meg amit magam sem akarok.De mi lenne ha végeznék vele?És eltüntetném a figyelő szemeket.Monjuk elösször megölöm őt.Kiszivom édes vérét.-már a számban éreztem és tudtam, nincs menekvés.Valamit tennem kell.Különben megörülök.-utána megölöm a többit.És így senki sem leplez le minket.

Nem!Nem.A családom nem lenne büszke rám ha megtenném.Sőtt, talán még ki is utálnának.Anya és apa képe ragadt ben a fejembe.Apa az ünuralom nagy kiálya és nem hoszhatok a fejére szégyent.Anya pedig a szeretet.Én meg....nem is tudom.De egy biztos.Ezzenel megutáltam Edwardot.A gyülölet a szomlyammal eggyüt fokozodott és a tudat hogy ez valahol fáj, megrémitett. Hogy merészli hogy ide álitt ezzel az édes aromával?Miért pont Forksba jött?És eggyáltalán miért érzem hogy hazudok amikor azt mondom magamban utálom?Miért találom helyesnek?Miért vonzodok hozzá?Miért fájna ha nincs itt?Válaszokat akarok.Mihamarabb.

Alice.Ő biztos tud valamit.Vagy miért adta volna oda neki a könyvem?ez a sok kérdés megörit.Pont ugy mint a melletem ülő fiú vére.Belül tomból a szörny.Az agyam is tomból.És a szívem.Az érzéseim.Minden.

Megpróbáltam egy kicsit lélegezni de ismét megbántam.A vörös kőd újra beteritette az elmém. Szinte éreztem édes vérét az ajkaimon.Ahogy lecsordogál a számból a kaparó légcsömig.Szinte élveztem.

Hirtelen csöngedtek ki ezzel megmentve engem attól hogy neki támadjak Edwardnak.Feláltam és amilyen gyorsan csak tudtam elhagytam a helyiséget.Kifutottam az épületből és kiérve mély lélegzetett vettem.A friss levegő könnyebé tette a dolgomat.De még így is éreztem az oromban édes vérét.

Most biztos ugy nézhettem ki mint egy aszmás lány.De sajnos ez annál sokkal rosszab volt.Egy félvámpír aki majdnem megölt valakit.És fontolora vette hogy megteszi ugyan eszt az egész ösztállyal.Szörnyü egy ember....szörnyeteg vagyok.

Hirtelen két hideg kar tekeredett a nyakam köré és erősen magához szoritott.Az illatáról megismertem ezért vissza öleltem.Alice volt az.

-Jaj Bella.Annyira sajnálom.....-suttogta bele a fülembe.Szóval jól tudtam.Mindenről tudod és márcsak az a kérdés hogy hogyan.Egyáltalán hogy látta az órán történteket?Hiszen félvér vagyok az istenit.

Edward szemszöge

Miután a két Cullen eltünt ugy döntöttem hogy elmegyek az irodába hogy elkérjem a saját TK-mat.Elég fura volt.A gondolataik és az hogy ezt a kezembe nyomták.-néztem a biologia könyvre.- A lány gondolataiban én voltam, Ő az.Pont ahogy láttam.És ennyi.A fiúéban pedig csak az hogy Alice-a lány.-Miért ilyen furcsa.Amit magam is tudni szerettem volna.

Mire feleszméltem már kint voltam az épületből és az iroda elött áltam.Bementem majd elintéztem azokat a dolgokat amik igazán fontosak voltak.A Tankönyveimet.Egy kupacot adtak.Pont mint amikor elösször jártam itt.Remek!-gondoltam.

Ezután vissza sétáltam az épületbe ahol megláttam Őt.Nagyon távol volt de ki tudtam venni csodálatos alakját.Szép arcát.És fürkésző tekintetét.Majd bement egy mellete lévő ajton.A hasam görcsbe ált és sajnáltam hogy nem láthattam több időre.Olyan szép, hogy már azt hiszem végem van.Bünnek érzem hogy akár egy percre is rá nézek.Egy ilyen angyalra.

Hirtelen elém ált egy 30 évében járó kopaszadó férfi és kezet nyujtott.
-Maga biztos Edward Masen.Én Mr. Banner vagyok.A biologia tanára.
-Jó napot úram!-köszöntem illedelmesen.

Megkért hogy tarcsak vele az osztályba és majd mutatkozzak be.Kissé izgultam mer amikor rá muattot az ajtora ahová épp bemenni készültünk, vissza emlékezdtem és tudtam hogy egy percel ezelött Ő is épp oda ment be.

Elöttem a tanár ment be én pedig utána.Szememmel egyből öt kerestem és meg is találtam.De a látvány valahogy megrémitett.Arca megkeményedett szeme pedig éjfeketén csillogot.Mindha kicsit ellazult volna amikor szemembe nézett.Bár lehet hogy már képzelödöm is.De azért a pillangok ott voltak a gyomromba és körbe-körbe repültek.

-Kérem mutatkozz be az osztály elött.-kért meg Mr.Banner.
-Szisztok!-köszöntem.-A nevem Edward Masen.-ezzel elintézetnek gondoltam.
-Köszönöm.-suttogta a tanár.-Kérlek foglaj helyet ott hátul, Bella mellet.

Szemem egyből kikerekedett ahogy kimondta a nevét.És ahogy elnéztem Bella is kissé így reagált.Őrültem.Nagyon is őrültem.Talán nem kellet volna de örültem.

Elindultam felé és szememell még mindig ött néztem.Ahogy Ő is.Szemei mintha halványultak volna.Ugyra felvették a barna színt.Amilyen hirtelen jött olyan hirtelen ment.Ismét fekete volt.
Rámosolyogtam.Féloldalasan.
-Ezt a növéred küldi.-mondtam és a kezébe nyomtam a könyvet.Vártam a köszönömöt de nem jött. Így hát semmisnek vettem és helyet foglalatam mellet.Kissé elpirultam de annyira hogy egy kicsit se lehesen észre venni.

Melletem halk morgást véltem felfedezni és egyből a hang irányába néztem.Bella volt az.Aki épp akkor nézett rám és láttam a szemében a vágyat.Mi után vágyakozhat?-kérdeztem magamtól.

Nem szóltam hozzá, nem tettem semmi meggondolatlan dolkod.Csak néztem.És azon gondolkodtam miért nem látok elményébe.Mikor mások féltékeny gondolatait halom. A legtöbb Jasstől és Nikitől jött.És Mike is az volt mivel tljesen belebolundult Bellába.És féltékenységet éreztem.Nem is kicsit.A lepkék a hasamban egyre többen és többen lettek.Azt vette észre.-ami nagyon is zavart.-hogy nagyon ritkán vesz levegöt.Igazából csak kétszer láttam ami megrémitett.

Hirtelen kicsöngedtek és Bella felpattant melöllem és szélsebesen hagyta el az osztályt.Néhány gondolat jött is ezzel kapcsolatban.Amik megint csak kiakasztottak.-feldühitett.De nagyon. Nem birtam szó nélkül hagyni ezért csak annyit mondtam-magamban.-NEM TÜRÖM HOGY ILYENEKET GONDOLJATOK BELLÁRÓL.Mivel ha eszt hangosan is kimondom biztos az elmegyogy intézetben végzem.

Kilépve a folyosora tudatusult csak bennem hogy vége a napnak.-mármint a suliba.-Mivel az utolsó két órám elmarad.Belül üvdrivalgásba kezdtem hogy vége van a szenvedésemnek.De még is rosz volt hogy nem láthatom öt.

Bár most hogy haza megyek irok egy dalt.Ami hozzá lesz kötödő.Az arca imét bevillant és nekem mosolyognom kellet.Olyan tökéletes és olyan szép.

Kiérve a suliba a parkoloba vezetett az utam.És megláttam ahogy Alice és Bella ölelkeznek.És persze Jasper is melletük volt.Beültem a kocsiba és elhajtottam melletük.Ekkor mindhárman rám villantották a szemüket.Bella szemei ismét barnák voltak.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Sajnálom a helyes irási hibákat.Ez volt az uccsó fejezet aimiben volt hiba.Ez megigért.

4 megjegyzés:

Nika:) írta...

Jajh de joo nagyon szupi lett ez is,áá nagyon jool írsz,mikor lesz a kövi:O:D:D??

Leander88 írta...

Hűha... Nem hittem volna, hogy ennyire a szívedre veszed ezt az egészet...:( Bocsánatot kérek! De én már csak ilyen vagyok...
Egyébként jó lett ez a fejezet is:D Tetszik:D Bár nekem még mindig furcsa, hogy "ki van fordítva", de lassan csak megszokom:D Holnap is jövök (már ha jól emlékszem és most naponta teszel fel fejiket)!
Még 1x: Bocsi!!!
xoxo Lea

Bells Swan/Cullen írta...

Sziasztok!
Köszönöm.
Leander88:Nem vettem a szívemre. Dehogy is!Inkább megfogadtam a tanácsodat.Csak az első kettőveb lesz helyesirási hiba.Mmivel azt már nem tudtam kijavitani.De a többi biztos jó lesz.
Nika:Ma lesz új fejezet.

Nika:) írta...

jajh de jooo,sztem nagyon várjuk xĐ!!

Bella altató dala amit Edward játszik.

Zene (Benne vannak Edward dalai is)


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com